Freedom Group pleaca in construirea ofertei sale de la premisa ca proprietarii de active imobiliare au nevoie de 3 tipuri de servicii:
opinii avizate, identificarea celui mai potrivit cumparator/chirias, administrarea portofoliului imobiliar existent.
Oferim servicii suport acelor proprietari care isi doresc sa vanda sau sa inchirieze eficient, rapid, in cei mai buni termeni si cu cea mai mica bataie de cap
si eventual sa obtina randamente investitionale intr-o maniera similara.
Freedom Group pleaca in construirea ofertei sale de la premisa ca proprietarii de active imobiliare au nevoie de 3 tipuri de servicii:
opinii avizate, identificarea celui mai potrivit cumparator/chirias, administrarea portofoliului imobiliar existent.
Oferim servicii suport acelor proprietari care isi doresc sa vanda sau sa inchirieze eficient, rapid, in cei mai buni termeni si cu cea mai mica bataie de cap
si eventual sa obtina randamente investitionale intr-o maniera similara.
Consta intr-o intalnire preliminara online sau offline de 15-60 minute cu unul dintre consultantii nostri asociati. La finalul acesteia proprietarul va fi semnificativ mai in cunostinta de cauza, mai informat cu privire la piata imobiliara si implicit in masura a lua deciziile potrivite in privinta celei mai bune utilizari a activelor proprii.
Cost estimativ (deductibil din comision in cazul demararii colaborarii contractuale) – intre 30 si 100 Euro.
Serviciul standard la nivel de baza presupune o intalnire preplatita, online, cu durata de 15 de minute, cu unul dintre consultantii disponibili la data si ora programarii aleasa de catre client, costul acesteia fiind de 30 de Euro.
Consta intr-o vizita la locatia care urmeaza a face obiectul demersului de tranzactionare, in colectarea informatiilor despre imobil de la proprietar si intr-un demers de analiza ulterioara, finalizabil pe loc sau in cca 1-2 zile, in urma caruia proprietarul va obtine o opinie avizata si argumentata cu privire la pretul probabil de tranzactionare, durata estimata si pozitionarea corecta in piata a proprietatii.
Parte indispensabila a serviciului de reprezentare, realizarea BPO-ului are un cost estimativ intre 100 si 300 Euro, in functie de tipul de proprietate, locatie si de consultantul prestator. Cost deductibil din comision in cazul demararii colaborarii contractuale in vederea tranzactionarii.
Serviciul standard la nivel de baza presupune o intalnire preplatita, la locatia ce urmeaza a face obiectul evaluarii, cu un consultant specializat si disponibil la data si ora programarii aleasa de catre client, costul demersulul finalizabil in zilele urmatoare cu primirea unui raport (BPO), fiind de 200 Euro.
Serviciu extrem de util oricarui proprietar pentru a nu risca surprize neplacute, consta intr-o verificare a tuturor actelor proprietatii, realizata de catre unul dintre avocatii sau notarii nostri colaboratori. La finalul acesteia proprietarul va fi semnificativ mai in cunostinta de cauza, mai informat cu privire la capacitatea juridica de a tranzactiona imediat, odata ce se identifica un potential cumparator sau cu privire la demersurile necesare de intreprins.
Eventual clientul poate fi sprijinit ulterior si in demersul de aducere a imobilului/proprietarului la capacitatea legala de a (se) tranzactiona in momentul identificarii cumparatorului, prin servicii vizand documentatia cadastrala, succesiuni si nu numai.
Cost estimativ (deductibil din comision in cazul demararii colaborarii contractuale) – intre 100 si 500 euro, in functie de durata, complexitatea cazului, de locatie si de colaboratorul care presteaza serviciul.
Serviciul standard la nivel de baza presupune o verificare preliminara de baza, fara a se intra aprofundat in istoricul proprietatii, realizata de catre consultantii disponibili la data si ora programarii aleasa de catre client, costul acesteia (serviciu online preplatit) fiind de 200 de Euro.
Principalul serviciu oferit proprietarilor de catre compania noastra, consta in constructia celor 6 piloni de baza pe care se sprijina obtinerea celor mai buni termeni de tranzactionare a unei proprietati imobiliare pentru un proprietar: pozitionarea corecta a pretului in piata, promovarea cu comision 0% pentru cumparator, promovarea la cele mai inalte standarde de calitate si vizibilitate, stimularea remunerata a implicarii tuturor agentilor din piata in generarea de oferte, timpul suficient avut la dispozitie si abilitatile de negociere ale agentului si agentiei de reprezentare exclusiva.
Obiectivul tuturor demersurilor este generarea interesului pe proprietate, obtinerea a cat mai multe intentii preliminare de cumparare pentru a favoriza negocierile si in final tranzactionarea in cei mai buni termeni posibili pentru clientul reprezentat.
* A lucra in sistem de reprezentare pentru o singura parte in tranzactie inseamna ca nu incasam comision si de la partea nereprezentata si ca avem deschidere la colaborare cu alte agentii prin cointeresare, in toate demersurile urmarind exclusiv interesele clientului pe care il reprezentam.
Consta in identificarea unui cumparator/chirias in conditiile in care proprietarul si consultantul nu au o relatie contractuala de reprezentare si nu isi acorda reciproc exclusivitate. Implicit, investitia, alocarea de resurse speciale din partea agentului/agentiei, fiind improbabila ca recuperare prin negarantarea relatiei exclusive, nu este nici obligatorie. Aceasta nu exclude posibilitatea agentiei de a identifica o contra-parte in tranzactie.
In contextul in care proprietarul intentioneaza sa tranzactioneze si singur, fiind deja client si listand prin intermediul www.faracomision.ro, matching-ul se comisioneaza doar in caz de succes, cu 1-3% (50-100% din prima luna de chirie in cazul inchirierii).
In cazul in care se listeaza direct prin consultant, la comisionul procentual sus-mentionat se adauga un cost fix pre-platit (nedeductibil) de cca 200-500 euro in prima luna de listare pentru acoperirea in principal a investitiei initiale necesara in prezentare, costul lunar ulterior pentru promovare fiind intre 200 si 400 euro, in functie de parametri de marketare a proprietatii agreati intre proprietar si consultant samd.
Serviciul standard de baza presupune un comision de 2% pentru vanzare si echivalentul unei luni de chirie pentru inchiriere, din care costul pre-platit (nedeductibil la final) fiind de 300 Euro in prima luna si 200 Euro in lunile urmatoare.
Proprietarul detine deja active imobiliare, insa nu isi doreste sa le gestioneze direct, salvand timp, efort, bataie de cap si in final “bani”.
Clientul are posibilitatea de a adauga serviciului principal - acela de “administrare curenta” - alte doua, complementare – in speta “managementul solicitarilor exceptionale” si “managementul relatiei cu ANAF”.
In functie de parametri (locatie, tip imobil, dimensiune, servicii), costurile sunt intre 70 si 200 de Euro lunar per unitate locativa, iar in masura in care compania noastra se ocupa si de mentinerea gradului de ocupare a spatiilor (identificarea chiriasilor), bugetul total alocabil pentru maximizarea gradului de ocupare si administrare curenta este de 10-15% din valoarea chiriei.
** Preturile tuturor serviciilor nu includ TVA.